Nu fungerar det!

Nu har jag kittat datorn och mitt hem lite. Det behövdes lite mer teknik i hemmet... Bibbi har ju fixat till det så fint med ommöblering och sånt så jag var ju tvungen att göra det lite mer stilrent med nytt högtalarsystem till datorn som går att koppla till mitt nya airport express. Så nu sitter jag och väljer musiken på datorn och så spelas den på andra sidan rummet... hehe! Jag tycker det är hur häftigt som helst, plus att högtalarna är sjukt snygga! passar perfekt här hemma...

Justja, var tvungen att sätta i ett nytt 512mb ramminne oxå så Fluffy blir lite snabbare... lite som anabola för en dator måste jag säga :)
Känns nästan som att vara nykär faktiskt... min fluffy (ja datorn heter så för den ser ut som ett fluffigt vitt moln) är som en helt ny dator! sitter och njuter som bara den!
Jag tekniknörd? nää bara lite kanske... :D

Ikväll blir det biljard och på torsdag ska jag och Anna åka till Öland i några dagar och slappa... Resan har blivit inställd, typ utställd och ställd kanske 5 gånger bara idag :) var nära att få jobba 9 dagar på lammet men så hade patrik kollat fel på veckorna så vi sket i det för det är lite jobbigt att vara i Italien och jobba på lammet samtidigt! hehe

Nu är det kvällstvagning och piffing :)
toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0