Ett jobb till...

Idag ringde Kajsa mig när jag satt på KBT och frågade om jag ville jobba hos familjen Benetton i mellanperioden. Alltså mellan mina tre veckor nu och september. De ska på semester till Sardinien och ville ha med mig till de två barnen på 5 och 7 år.

Om jag tackar ja innebär det en lägenhetsförsäljning på distans och en helt galet stressig vecka nu. Jag måste alltså tömma alla mina pinaler och kläder och tjafs den här veckan. Min 120 säng har jag redan funnit ny ägare till... ett steg i rätt riktning!

Om jag inte tackar ja missar jag en enorm chans att få träffa intressanta människor och se fantastiska platser, betalt!

Jag vet inte var jag ska börja... alla säger att jag ska ta det, jag håller ju med. Det som är tråkigt är ju att Bibbi inte är så glad kanske... Jag förstår henne... jag hade blivit stressad jag med... men det är tråkigt att inte kunna dela det... Tur att jag har pappa och Thesa och Anna och alla andra vänner och familj som är helt sjukt glada för min skull!

Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Thesa

TACK SJÄLV!!!!

2007-06-19 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0