Förkylningssvammel...

Har åkt på en redig förkylning... det är fint såhär ett par dagar innan jag ska åka till Italien... Snor i näsan, blodsmak i munnen, ont i huvudet...

Men väskan är packad... 15,3 kilo blev det... och jag har fått med allt jag vill ha med mig :D nu går jag och funderar på resten... Jag funderar på vad jag mer kan behöva... jag får ju ha 7 kilo i handbagaget oxå... dator och sånt hamnar ju där iaf... men men vi får se...  nu ska jag bara packa undan resten... Det blir faktiskt jobbigare när man är förkyld...

Nu ska jag kolla flygbussarna... sen ska jag ta tag i det här kaoset jag har runt mig...

tycker nästan lite synd om Bibbi, hon gillar när det är städat och det är det verkligen inte idag...
Nu... Jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0