Hugger i sten...

Sömniga pojken var här i igår och fick middag lagad till sig... När jag började laga maten stod han och letade bland mina skivor och hittade en skiva som det stod "sommarmys 2006" på första låten helt och hållet där för en enda person. Min Sofie! Jag höll på att börja gråta, jag saknar dig!!!

För en doft av sommarens sista dagar, om du behagar komma hem från England... har aldrig passat så bra som nu.

Längtar till Öland reunion! Måste lyssna en gång till innan jag sparkar pojken ur sängen och springer till jobbet!
Pöss

Kommentarer
Postat av: Thesa

Hi, hi...det var riktigt kul att läsa runt lite i din blogg...men jag saknar nåt...det står ju inget om mig...snyft...men , men det gör inget, det är kul att läsa det du skrivit, du är duktig på att formulera dig!!! P.J kunde inte varit stoltare över dina kundskaper i svenska!!!! Puss!

2007-06-05 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0