Hyrfilm, jag och Bibbi

Det går inte ihop, det är nu bevisat...

Vi hyrde två filmer idag, men vi ska fan inte göra det... det är fan bara helt korkat...
Den första filmen är en svensk film, "Allt om min buske" heter den, ja titeln antyder en massa olika saker och den handlar om alla de olika sakerna oxå... Lesbiska tjejer, svartsjuka män, trädgårdar, blommor, sex... En helt skruvad film, fast ändå rolig. Jag vet inte om jag ska rekomendera den eller inte... Jag tror att jag säger nej på den punkten, jag rekomenderar den inte...

Den andra filmen heter "Something new"
Den var faktiskt riktigt söt, en svart tjej som blev kär i en vit kille men satte käppar i hjulet för sig själv... Den kan jag faktiskt rekomendera, Bibbi oxå!

Känner igen fenomenet med att sätta käppar i hjul... tycka om "fel" killar... Hitta fel på "rätt" killar... tycka om rätt killar på fel sätt... eller fel killar på rätt sätt... Kan inte verkligheten bara överträffa filmen någon gång...
En gång var jag kär, så där kär så det gjorde ont när jag tittade på honom. Såklart var ju det en sån där "fel" kille... Kan jag inte bara hitta en bra kille att bli så vansinnigt kär i? Kanske den killen skulle kunna bara komma fram till mig och säga:
-Hej jag är en sån där bra kille som du letat efter, bara så du vet... och jag tycker bra om dig, vi kanske kan hitta på något skoj...

Nu ska jag sova och drömma om bra killar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0