Ibland är låga förväntningar det bästa som finns!

Jag är ju som jag tidigare skrivit inte någon midsommarfantast, igår hade jag en mysdag med pappa, som belade mig med utegångsförbud för kvällen. Det var skoj... Men att sitta hemma helt själv var inte så spännande faktiskt... Jag tänkte hyra film men det var stängt, åkte till statoil för att få tag på lite choklad och ramlösa och Ben & Jerry's...

Men när jag kome hem var dert så tomt och tråkigt så jag ringde Theza och kollade hur de mådde i Rålis. De verkade ganska städade så jag tog på mig mössa, halsduk och dunväst. Satte mig i bilen och åkte över med min ramlösa under armen. Jag passade kanske inte in i midsommarbilden men, jag satt inte hemma själv, jag spelade lite brännboll, träffade en väldigt söt skåning som gav mig sitt nummer (bra när jag åker till Italien på måndag). Fick en puss av samma skåning. Frågade poliser om hur man gör om man vet någon som kör rattfull och hur det fungerade med kissande i det fria och när man får böter för det. Själv brukar jag ju gilla toaletter så det är inget större problem för mig.

Vid elva skjutsade jag hem en Theza och hennes rätt överförfriskade pojkvän... Sen åkte jag hem och sov väldigt gott :) På vägen hem konstaterade jag att jag haft en väldigt trevlig kväll i parken, alldeles lagom...

Snart ska jag åka och hämta Bibbi sen ska vi äta pizza och jag ska packa ihop mer saker och planera mina reskläder till måndag. Just nu har jag en outfit som jag kört på i två dagar den får hänga med imorgon oxå. Då ska jag och Bibbi äta middag hos pappa och Agneta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0