När jag blir stor...

Då ska jag ha Discovery på min tv... Man kan lära sig så mycket av den kanalen eller kanalerna om man så vill, de har ju många nu för tiden...

När det gäller min framtid håller ovissheten i sig, mamman skulle ringt igår men jag har inte hört något ännu, lite irriterande. Men det är bara att gilla läget, jag är glad ändå. Jag är ändå ganska säker på att det kommer gå bra, fast jag gillar ju liksom lite planering. Men inte mer än ett år i daget :)

Jag vet inte var detta kommer i från, min oförmåga att hålla mig på en plats... Jag ska nog lägga till Rastlös som ett mellannamn i passet. :) Jag tror att det passar...  Som sagt, jag undrar var den kommer ifrån, rastlösheten... Jag vet att pappa jobbar i 7-8 år cykler, men vad jobbigt att vara som jag och jobba i 1 års cykler... När jag berättade för Theza att jag sökt jobbet i Italien skrattade hon bara och frågade varför hon inte var förvånad... det kunde ju inte jag svara på, men jag vet ju att jag inte är så bra på att vara på en plats för länge... haha

När jag blir stor ska jag nog lära mig att vara rastlös på en plats en längre tid oxå :)

Kommentarer
Postat av: Foffi

Japp du är drottning av rastlöshet =) Börjar lite smått bli likadan själv. Fast mer i form av att jag inte kan bara sitta hemma och slappa. Måste alltid ha något att göra. Lite irriterande ibland, för man behöver ju ta det lugnt också. Jag fortsätter hålla tummarna för Italien gumman. Love U!

2007-06-07 @ 23:02:36
URL: http://foffilie.blogg.se
Postat av: Rickard

Inget fel i att vara rstlös, gott så

2007-06-08 @ 01:08:41
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0