Nu är det klart...

Jag får en hel hög med terapi gratis i sommar... jag har kommit på att jag är lite flygrädd, inte så att jag inte flyger men jag älskar det inte. Jag blir illamående utav bara f*n på upp och nerväg... Så som sommaren nu ser ut så är jag upptagen av att flyga minst fem gånger...

25/6: Till Italien
13/7: Till Sverige
någon vecka senare: Till Italien och massor med rundresor (säkert med flyg) sardinien och en massa annat...
Slutet av augusti: Till Sverige
Början av september: Till Italien

Lägenheten behålls i min ägo med hyresgästen Bibbi i den, ingen försäljning med andra ord, det orkar jag inte med om jag inte är i närheten, den kan man sälja nästa år oxå... Galet vad det är mycket att ätnka på... nu ska jag ringa till mitt försäkringsbolag... jag har hört att man ska ha någon form av försäkring om man åker utomlands...

Jag har iaf vunnit över telenor och fått ett billigare telefonabonnemang så inte det tickar en massa extrapengar i onödan... nu är det bara resten kvar... Har rensat i tros- och strumplådan... ska börja skriva listor på allt jag ska ha med mig... bara att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0