Sammanbrott och vandningar

Det har med att skriva utan vara svenska bokstaver ar lite knepigt faktiskt... maste verkligen tanka heeela tiden...

Tack for alla fina meddelanden... det betyder verkligen massor for mig.. 

Igar blev det for mycket, da kandes det som att efter de har tre veckorna sa kommer jag inte tillbaka men sa fick jaglite tips och trix av barnens larare som jag var ute med igar.  De kanner barnen och vet liksom hur man kan fa dem att gora lite mer som man vill for de har inte sa mycket respekt for mig som larare. Vilket ar forstaeligt eftersom jag just nu ar en lektant men det borjar bli irriterande nar barnen ljuger for mig och springer till sina foraldrar. 

Foraldrarna har sitt kontor pa tomten, men barnen far inte vara dar, sa fort jag vander ryggen till eller sager nej springer de dit oftast utan att jag vet. Foraldrarna ar snalla och barnen envisa sa oftast far de stanna dar fast de inte far. Vilker gor regeln meningslos. (har manga ganger insett vilket jobbigt barn jag var nar jag var liten och har sagt forlat till mamma flera ganger men jag gor det igen: FORLAT mamma! och pappa for att jag storde dig i arbetet) 

Bibbi fragade mig igar om jag shoppat nagat snyggt men det har ar banne mig biblioteksgatan ganger 100, heeeela staden!!! Gucci, prada, emporio armani, rolex... osv... Det finns en vettig affar men italienska kvinnor lider av anorexia eller sa har de missuppfattat storlekarna for det ar inte som om man kommer i en klanning eller kjol har... sa det jag kan shoppa ar mat... (sorry mamma men det kommer nog inte hem nagan smal dotter nu heller) Det har ar den rikaste delen av italien, den dyaste klanningen jag sett hittils kosatade typ 3500 euro!!

Iforrgar bestallde jag iaf mitt airportkort sa snart (om en vecka ungefar) kan jag surfa i huset om internet fungerar dar... Hoppas!!

Jaja nu ska ajg fortsatta att fixa med lektionsplanering... och fritidssysselsattning... 

Ha det sa bast och tack igen for alla fina meddelanden... det varmer!! 
Puss

Kommentarer
Postat av: kimen

oroa dig inte gumman, du fixar detta hur bra som helst. det vet jag.
och det där med italienska storlekar... de är inte samma som oss... en italiensk 44 är en svensk 38 (eller medium, blev också konfunderad när jag konfronterades med detta för första gången :)
puss på dig och ha det nu så bra!

2007-07-01 @ 15:20:10
URL: http://kimmono.blogg.se
Postat av: Olavzainab

Great work,webmaster,nice design!

2008-10-29 @ 13:24:19
URL: http://olavzainab.20six.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0