The female take on friidrott...

Man kan titta på GoldenLeauge av flera anledningar... Jag tittar på det främst för att jag gillar sport en massa men jag har just kommit på (konstigt att det tagit en sån tid att komma på det bara) att man kan ju njuta av alla snyggingar oxå...

Johan Wissman... oh lord vilken liten snygging! Direkt efter att han sprungit förbi och vunnit 200m och jag utnämnt honom till snyggast i Friidrottssverige (många dubbelbokstäver där). Så dyker Christian Ohlsson upp i rutan nyfrissad i kortsnaggat hår, helt plötsligt var ju han snygg oxå... Snart hoppas jag attjag får se Linus Törnblad hoppa sig förbi i rutan för han är ju alltid söt...

Vi (Jag och Bibbi) har även bestämt att det roligaste är när de visar de mansliga sprintrarna i slowmotion och man kan tro att klockspelet hörs ända till Sundbyberg... Det ser iaf roligt ut :)

Ikväll ska jag hämta mamma och systrar på arlanda, och säga adjö till bilen jag haft i veckan... Det var roligt så länge det varade :)

Nu är det dags för mer friidrott... toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0