Tre dagar i treviso...

Okej, jag ar har, jag har fatt lana en dator far internet i huset ligger nere sa det kommer kanske droja till nasta inlagg...

Vad kan jag saga? Idag tog jag mig en tur in till treviso, det ar ungefar som gamla stan, fantastiaskt vackert!

Igar langtade jag hem sa jag nastan borjade grata... barnsligt, jo jag vet men jag hade lite svart att se vad jag ska med aventyr till nar jag har vanner och familj hemma... varfor kan jag inte noja mig med er? Men jag blir mer och mer varm i kladerna for varje dag som gar och pa fredag ska jag in till venedig med ett av barnens larare... han ska introducera mig till en tjej som kammer vara kvar har i host sa jag inte ar helt ensam har...

Just nu kanner jag mig som sagt valdigt forvirrad men det slapper val snart, svart att halla barnen sysselsatta hela tiden, visst blir det en hel del badande i poolen men idag nar himmelen oppnade sig och skickade ner hagelbitar stora som kikartor kandes inte bad som nagon vidare fantastisk ide! Sa Nej Theza... just idag har vadret inte varit fantastiskt :(

Nu ska jag boka biljetter till nasta resa ner... 

Vill man ringa kan man ringa min italienska mobil: +39 340 535 82 62 (jag kan det utantill redan... ska bara lara mig att saga det pa italienska oxa! haha!

Jag saknar er verkligen massor!! jag ar inte riktigt van vid att vara sa langt hemmifran men det gor mig nog bara gott! MASSSSSSOOOOOOR med kramar och karlek fran Italien!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Lollo. Det är din första stora resa hemifrån på egen hand. Det är klart det känns ovant. Men det kommer att lösa sig och du blir mer och mer världsvan. Kramar från Agneta, John och mig.
Pappa

2007-06-28 @ 08:56:22
URL: http://www.hollingworth.se
Postat av: Bengan

Tjena vännen!!!
Vilken häftig resa du är ute på. Du kommer klara det LÄTT.
Kraaaaaam

2007-06-28 @ 20:35:58
Postat av: Theresa

Hej sötnos!
Du vet att det du gör är fantastiskt va! Det är inte alla som vågar ta sitt pick å pack å bara åka...du har alltid varit den modiga av oss och det ska du ha en eloge för!
Love u!

2007-06-29 @ 10:09:54
Postat av: Rickard

Stora kramar och från en som gör europa just nu. det är mycket lärorikt att va borta, kom bara över den här första chocken av att vara från folk. jobba på älsklingen

2007-06-29 @ 12:31:29
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Rickard

Stora kramar och från en som gör europa just nu. det är mycket lärorikt att va borta, kom bara över den här första chocken av att vara från folk. jobba på älsklingen

2007-06-29 @ 12:31:38
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Pellesara

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-09-17 @ 14:09:02
URL: http://pellesara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0