Utflykt...

Idag ska jag på utflykt med pappa och Agneta, det ska bli skoj. De har hittat ett fantastiskt sött litet hus i Östhammar tror jag att det var. Idag ska vi åka upp och titta på det och äta picnic. Ska bli mysigt, sommarklänningen är på och kroppen insmord med spf :)

Jag vill bara att min telefon ska ringa och att det ska vara från Italien.Hon skulle ha ringt i Onsdags nu är det Lördag. Jag förstår att det kan vara mycket i veckorna, jag vet själv hur det är, helt plötsligt är klockan mer än man tänkt sig och det är för sent att ringa. Men nu är det ju Lördag det är ju ett perfekt tillfälle att ringa eller hur? Annars så måste jag ju börja ta tag i mitt liv på andra sätt... Jag har ju en b-plan till allt detta det är skönt men ändå! Jag vill ju till Italien!

RING telefon RIIIIING!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

tjohoo det fungerar! Och jag stämmer in...ring ringring!

2007-06-09 @ 11:01:53
URL: http://minholk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0