Vinna är fantastiskt!

Gamla fina Örebroooo...
Jag har sagt det förr jag säger det igen... nostalgitrippen jag får när jag kommer hit är helt galen! Jag saknar er!

Angående att vinna, i morse vann jag över mig själv! Jag ville inte gå upp men jag vann jag gick upp och gick till jobbet trots en vecka utan medicin. Det har varit en tuff vecka, yrsel sedan i måndags, mycket bråk på skolan och lite sömn. I dag var jag så nära att inte gå till jobbet men jag tvingade upp mig och gick dit. Det var både ett bra och ett mindre bra beslut.

Bra i det avseende att jag inte lät rädslan för att det är tufft på jobbet ibland vinna, jag vann över rädslan. Bra i det avseende att jag fick ett par nya örhängen, och en ny brosch... Det var även bra för att jag inte haft lika mycket yrsel idag som tidigare i veckan och faktiskt har kunnat njuta av dagen lite...

Mindre bra i det avseende att jag tappade min favoritbrosch som jag haft ganska länge och som matchade dagens outfit :( så att göra den nya broschen var mer tvunget än bara för att... hmm. Mindre bra för att yrseln faktiskt inte har gett sig ännu...

Nu ska jag lägga mig tills min mor ringer och säger att jag ska hämta henne! Toodels...

Ps. alla tummar i världen håller jag för Foffilie och det nya jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0