An inconvenient truth

Jag såg just filmen/dokumentären...
Alla borde se den...
Om den globala uppvärmningen fortsätter kommer Öland inte finnas kvar alls... Otroliga landmassor kommer att ligga under vatten i hela världen. Det är ganska skrämmande faktiskt...

Funderar på att göra mig en liten lista på hur jag kan dra mitt strå till stacken och sänka mina utsläpp. Det där med bil får jag nog stryka från listan över saker jag vill ha. Om jag inte hittar en miljövänlig sådan.

Se filmen, den är faktiskt riktigt intressant och lite skrämmande. Men helt klart värt att lägga tiden på att se den.

www.climatecrisis.net

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser alltså "bra" filmer själv och med sällskap ser du på knasfilm ;)
Är det så det funkar vännen?

2007-03-11 @ 02:51:09
Postat av: Lollovisen

Hahaha lätt! den andra filmen som jag inte hade sett när du var här var oxå sjukt bra... haha

2007-03-11 @ 09:48:03
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Bengan

Bussigt vännen =)

2007-03-11 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0