Bra tänkt...

Kollade på Stockholm Live härom veckan... En kille som skämtade (otippat på den showen va?) om att när man spelar fotboll kan man göra en felpassning i ett anfall så är det någon back eller så som alltid ropar "Bra tänkt!". Det de vill säga var att du tänkte rätt men det blev inte riktigt så men det är okej... Han tyckte att skatteverket kunde börja med det oxå... När man får avslag på sina avdrag: Nej det gick inte igenom, inte det, inte det heller, det kan du glömma MEN Bra tänkt!

Jag hade ju en plan på att våga vägra vara sjuk. Det gick väl sisådär... Därav min rubrik. Jag är fortfarande sjuk men jag fortsätter att vägra låta det påverka mig mer än nödvändigt. Jag går till jobbet och jag fixar här hemma annars så händer det inte så mycket.

Ikväll kommer Bibbi hit, hon ska på en intervju på en restaurang här i stan. När de frågade henne om hon hade någonstans att bo om hon skulle få jobbet så hade hon svarat: Ja, jag har en lägenhet i Sumpan!
Vi skrattade rätt högt åt det här hon berättade. Men det är bra, då känner hon sig hemma iaf! Ska bli riktigt roligt att hon flyttar hit, spännande att bo ihop med någon det har jag ju aldrig gjort förut. Ja förutom med familjen men det är ju lite annorlunda.

Nu måste jag nog städa undan lite här så Bibbi får plats att sova :)

Tack för i helgen flickor, heeeelt fantastiskt kul att se er! Nästan alla på en gång, vem hade trott att det skulle kunna gå att få ihop? Kommer leva på det ett bra tag!

Kommentarer
Postat av: Rickard

jag har aldrig gillat bra tänkt, som ju faktiskt är sjukt vanligt i fotbollskretsar. jag har alltid sett det som att man säger bra tänkt, sämre utfört. Ungefär som att säga att det där bör du klara eftersom du själv funderade ut det men sjukt dåligt utfört eftersom du inte klarade det. Hmm, konstigt skrivet, vet inte vad jag vill säga. hoppas du kryra på dig iaf

2007-03-22 @ 00:51:20
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0