Nya bilder, gamla minnen...

Laddade över alla bilder från min digitalkamera, ca 400 stycken. Satt just och kollade igenom dem. Det är verkligen rätt fantastiskt hur mycket man minns av lite bilder, hur minnen sköljer över en som en våg på stranden.

Bilderna började från första dagen som Sofie var nere på öland fram till mellandagarna när jag var uppe i Sälen.
Många fyllebilder var det, många festbilder, människor jag glömt...

Nu dags att fixa loss med att packa inför fjällen...

(en flaska southern comfort är införskaffad :D)

Kommentarer
Postat av: Foffi

Olandsbilderna far mig fortfarande att rysa. En blanding av total lycka och lite olycka ocksa. Puss pa dig

2007-03-29 @ 14:14:55
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0