21.45

Precis nu är det ett vackert ljus ute, det är så mysigt, sådär så man vill ta på sig en massa mullekläder och sätta mig i en brassestol på baksidan och mysa med en kopp te. Eller ta en lång promenad och titta på människor, träd, grässtrån, ankor, svanarna kommer jag bara akta mig för men resten av världen vill jag bara krama om för den är så vacker i just det här ljuset!

Det är i sådana här stunder som man vill ha någon vid sin sida som man kan smyga ut med som kan dela glädjen i vårens skönhet...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Remymarlen

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-10-09 @ 08:49:51
URL: http://remymarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0