Allergi...

Jag har alltid varit stolt över att jag inte är allergisk mot någonting alls... Jag kanske är lite kräsen med maten men jag är inte allergisk.

Men nu helt jävla plötsligt har jag fått nässelutslag över nästan hela kroppen... jag kan meddela att det inte är speciellt snyggt.

Bibbi har introducerat sköljmedel i vårt lilla hushåll. Jag har använt det en gång i tidigare i mitt liv och då var det inga problem, men NU! prickar och knottror som kliar som galningar... Dumma dom!

I natt tog jag ett gammalt påslakan som jag kröp ner i så jag inte skulle ligga på lakanet som är tvättat med sköljmedel. Hoppas att det hjälper så jag slipper se ut som en inverterad prickigkorv....

Nu är det dags att gå till jobbet... Fritids hela dagen... skoj och lek!

Kommentarer
Postat av: jessie

ja måste bara säga att ja gick in på din blogg ( genom blogg.se) för de kortet du har , de ser ut som mig! haha! Nästan lite läskigt, har du ingen bild ansiktet framifrån? Skulle va kul om vi verkligen är så lika:)

2007-05-18 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0