Hur tänker de? Del 1

Hur tänker de som anställer månnsikor till kundtjänster över hela landet...

Jag menar oftast när man ringer till en kundtjänst så får man ju inte ett direkt vänligt bemötande. Snarare blir man i det närmaste förvånad när någon är trevlig mot en i telefonen.

Idag ringde jag till SL för det var strul med min sms-biljett, i morse var det en väldigt trevlig kille som svarade och vänligt förklarade att det har varit problem och att telenor jobbar på att lösa dem och att de skulle kreditera ett av mina sms. Tack sa jag och gick till jobbet.

När jag nu på eftermiddagen var med som samma problem igen tänkte jag att de är nog trevliga nu oxå. Tji fick jag. Dumma kvinna som inte förstår att det är SL som på hemsidan borde informera om detta inte Telenor, det är ju inte Telenor som tillhandahåller tjänsten, det är ju SL! Men hon tyckte att jag borde klaga hos telenor,
ja givetvis ska jag klaga hos dem oxå! MEN den information du just nu ger mig finns inte på hemsidan,
jo det står där,
NEJ!!!
ehh nej det gör det ju inte nu när jag tittar efter.
Det kanske vore något att lägga till.

idiot!!
Hade hon varit smart hade hon sagt
- oj, det var ju inte bra det ska vi ta tag i! Lagt på luren och skitit i det så vida hon inte är jävligt ambitiös och faktiskt gör något åt det!


Så det var det... nu är jag inte lika ilsken längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0