I afton...

... ska jag träffa den sömniga pojken... Han kan vara en av de sötaste på länge... tycker jättemycket om honom, vilket är bra för det är inte så ofta jag träffar någon jag tycker om på det sättet... jag hittar alltid fel, han har massor men för första gången på evigheter så gör inte det något... Han är världens sötaste iaf...

Sen är det ju lite tidsbegränsat för jag ska ju till Italien i höst... och han ska nog plugga någon annanstans i svea rike... så vi får se vad som händer i framtiden jag tänker inte längre än för stunden :) Jo lite längre...

imorgon till exempel ska jag träffa några av flickorna... det ska bli såååå kul! Jag längtar redan och har dessutom fått tillsägelse om att jag inte får vara nykter den här gången... Ja jag ska dricka svaga Southern-drinkar :) jag kommer med största sannolikhet bli lite onykter... hihi

Idag är en sån där dag när jag känner mig sötast i hela världen... ett glas rosé i handen, en sommarklänning med matchande skor, leggings och cardigan... jag är så söt så hälften vore nog... Jag förstår att han tycker om mig... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0