Lördagsafton i ensamhet...

Så här sitter jag i min soffa själv... Hunden är tillbaka i sitt eget hem och jag är hemma i mitt och Bibbi är hemma hos T.

Jag har tv:n på, kanske ska kolla på en film och dricka lite vin, shit vad vuxet av mig. Eller alkoholiserat av mig... hahaha! Fast ni som känner mig vet ju att det kan vara bland det sista jag är.

Ohh jag såg just Brandon från Beverly Hills på TV fast nu är han gammal och har ännu rundare kinder... fast hårfästet och polisongerna är kvar... hahaha!

Nu blir det Roodeberg på Box och TV!
Toodels

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-02-05 @ 14:04:36
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0