Nattsällskap

Jag och Bibbi delar ju, som ni vid det här laget vet, lägenhet. Vi har en 160 säng som vi delar på och det fungerar väldigt bra, vi har varsin sida, 9 kuddar sammanlagt och alla har sin plats. Vi håller oss på våra sidor, ibland delar vi skvallertidning när vi går och lägger oss samtidigt. Allt är väldigt ordnat :)

Men i natt sov min sambo på annan ort så den sömniga pojken kom hit. Somnade framåt tre kanske, har alltid en massa att prata om och skratta åt (han uppskattade till och med mina utterskämt!). Det var länge sedan jag somnade på en arm eller puttade på någon som snarkade eller vaknade med alla kuddar i en salig röra. Han är en kuddmarodör! Det aset! Jag hade ju bara 4 kuddar när jag vaknade! haha!

Nu ska jag diska och plocka i ordning lite här hemma innan jag somnar...

tooooooodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0