Tappat rösten...

Började med Karaoke i torsdags, sjöng till halv tre på natten... Kul och massa beröm!
Fredagen, vin med Bibbi och Sonja. Därefter en vända till Hotellet, tydligen något hippt stureplansställe. Jag åkte hem efter en drink.
Lördagen fotboll och öl med grabbarna. Det var ju straff det såg ju vem som helst, ja alla utom domaren som tittade åt ett annat håll halva matchen tror jag.
Igår var jag tyst och idag oxå för jag kan inte prata ordentligt, det bara kraxar och har sig.

Så om någon hittar min röst någonstans så är det bara att hojta!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Den är här, i sydspanien. Kom och hämta den, Hela Maj är ledigt att komma. Även Juni ser bra ut, framförallt slutet.

2007-05-09 @ 01:38:38
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Rickard

Man kan ju också iundra om fingrarna har tappats för här skrivs det inte mycket...

2007-05-11 @ 02:28:36
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0