Vardagen...

Ja den rullar på som vanligt det har inte hänt så mycket sedan helgen och röstförlust...

Jag har lärt mig att brygga kaffe, brukar göra det på morgonen när Bibbi är trött så hon får sitt morgonkaffe... Jobbar på det går bra tror jag.. just nu trivs jag jättebra, jag har fått alla barnen på 6-års att leka pirater. Ritade en piratflagga och satte upp i klätterställningen. Senare hjälpte Inger dem att göra wellpappsvärd. Jag fick då epitetet Bus-Lollo av en annan fröken. Är någon förvånad?

Ja mer spännande än så blir det väl inte... Ikväll blir det punkbärs och grillning, imorgon är det gårdsstädning och någon form av Eurovision Song Contest...

Nu ska jag har lite ont i ryggen tydligen och bjuda er på en särdeles tråkig ordvits eller två som dök upp i huvudet när vi var på skansen idag och tittade på djur.

-Vad gör en utter när den fryser?
-Den hUttrar!

-Vad gör en utter när den är sur?
-Den mUttrar!

-Vad har en utter på sig när den går ut?
-Utterkläder!

-Vem är Uttrarnas idol?
-Martin LUtter King!

-Hur tillagar uttrarna sin mat?
-Den får pUttra!


Hahahaha jag har så torr humor!
Toodels!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Underbar humor vännen!!!

2007-05-11 @ 17:39:49
Postat av: Rickard

så kass!

2007-05-13 @ 03:47:42
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Nähäää! roooligt!

2007-05-13 @ 19:51:11
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Reidarolivia

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2008-11-03 @ 14:13:56
URL: http://reidarolivia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0