när fotboll blir ointressant!

Igår var en trevlig kväll... Fotboll och öl men fotbollen var ju inte så spännande så ölen blev desto roligare...
Den där som jag aldrig tycks släppa helt (av en hel hög med anledningar som jag inte orkar ta här) tittade ner på Turpin.

Skratt och öl och fotboll och efterlängtade samtal blev kontentan av kvällen tror jag...

Kan man gå runt varandra i åtta år utan att prata allvar? Vi har klarat det, men nu har vi pratat det var bra, vi
behövde det, jag är glad, jag hoppas han är glad, bra sak i så fall. Spray är nedlagt helt enkelt...

Puss på clownfåret...

bäää
Lollo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fotboll är väl alltid ointressant =)

Pöss på dig, ses i stockholm första helgen i december va? Nu var det alltför länge sen sist!

2007-11-18 @ 16:47:38
Postat av: Maria

Det var jag, Maria, alltså.. =)

2007-11-18 @ 16:48:29
Postat av: Rickard

Fotboll är aldrig ointressant. INte ens när det är minusgrad och underläge med 3-0. Man sjunger ändå.

2007-11-19 @ 13:49:33
URL: http://ipitythefool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0