narkolepsi

Har sovit fantastiskt dåligt i natt... Jag är galet trött. Vill bara sova nu men imorgon ska det vara en ny visning på lägenheten så det är bara att ta mig i kragen och städa undan lite och sedan dråsa i säng.

Fick en fika med magda idag, det var skönt att hinna med det. Skönt att prata med någon som är/har varit lika snurrig i huvudet som jag. Eller som iaf på riktigt förstår och vet hur mitt huvud fungerar. Hon är mitt lilla chill-pill här i livet iaf ibland när vi inte går i spinn för då är det allt annat än lugnt! haha!


Kommentarer
Postat av: Magda

Du är mitt lilla energiknippe, blir alltid upplyft av ditt sällskap! Tack för fikastund! KRAM

2007-11-29 @ 16:01:05
Postat av: Melvinyvonne

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-10 @ 11:11:39
URL: http://melvinyvonne.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0