söndagmorgon i sängen

Ligger här i sängen och pratar med min sambo som flyttar ut om en vecka. Vi har en riktigt skön morgon här hemma... alldeles perfekt, prat, diskussioner, ordrättning :D.

Igår var jag hos far och styvmor, massa folk och prat och skratt och sång såklart. Helt fantastiskt! Sovit gott och drömt konstigt.

Julklappsplanering med extrasyster, många bra idéer vi får se var det landar.

Jag önskar mig nog presentkort på IKEA från Örebro och en tur på plantagen från Stockholm :) Nu när jag ska bli ensamstående måste jag försöka mysa till det här hemma med lite gardiner, lampor, levande ljus och blommor och kanske en matta eller två.

Nu ska jag nog resa mig från sängen och äta frulle :)

Kommentarer
Postat av: Rickard

shit vad fint med en Söndagsmorgon i sängen. Jag vill inte heller kliva upp men måste... Min laddare är ute i vardagsrummet och datorn går på rött nu...

Det här med att bli ensamstående, det är inte så illa ändå. Du får ju mysa till lägenheten som du vill.

2007-11-25 @ 11:56:15
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Patriknatalie

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2010-05-25 @ 08:34:12
URL: http://patriknatalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0