Beslutdags...

Så idag har jag tagit ett beslut. Ett beslut som kommer förändra mycket i mitt liv.

Jag har beslutat mig för att sälja lägenheten.

Där har ni det, ni som var här i helgen har kanske sett den för sista gången... bara sådär... Fick världens ångestkänsla i magen när jag sa det högt. Jag tror att Bibbi fick det oxå. Stackarn. Men vad ska man göra, priserna börjar gå ner och det gör mig stressad utav bara den. Jag vill inte att de ska gå ner jag vill att de ska gå upp...

Jag har planer för framtiden vilka de är säger jag inte nu det får vi se om de går i lås, det kan vara om ett två eller tre år, jag vet inte men jag tror att jag måste börja tänka mer långsiktigt än vad jag gjort hittills.

jag vet inte men nu har jag en hel hög med ångest, ironiskt nog så ska jag på utvärdering om terapin imorgon... hahahaha!

Nu ska jag borsta tänderna och sova, tror att jag kommer behöva energin.


darr i magen
Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0