En oplanerad helg

Ja det är vad som väntar mig. En tom oplanerad, om jag hade varit rik hade jag åkt till london på en spontantrip. Nu är jag inte så rik så jag ska titta på Lilla melodifestivalen så jag kan diskutera med mina elever på måndag.

I övrigt så händer det inte så mycket faktiskt.

Ska tilläggas att jag inte kommer sluta skriva och uppdatera om det som händer i mitt liv. Min blogg handlar ju om mig vilket torde få mig att framstå som egotrippad. Sofie du är mer än välkommen på fikan om hon tackar ja! vore väldigt roligt! Ytliga är vi väl alla lite till mans... Jag skäms inte för det iaf...

Framförallt så håller min highroll i sig, jag mår fortfarande bra, fantastiskt bra! Bara så ni vet liksom. PUSS

Kommentarer
Postat av: Bengan

Vem bryr sig om denna "Anna"???
Vi som känner dig vet att ytlighet är inte sin starka sida.

2007-10-07 @ 02:02:51
Postat av: Lollovisen

Jag är fett ytlig sluta!!!
hahaha Ingen bryr sig om henne men det är underhållande!! Kram!

2007-10-07 @ 10:56:12
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Foffi

Mer Londonspontanitet år folket! ;)

2007-10-07 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0