Födelsedags-recension

Började på fredagkväll med en fantastisk middag hos far och styv-mor... sov över där och blev sjungen för på morgonen, fick en födelsedagsmacka, en jättefin ljuslykta och ett litet finansiellt bidrag. Sen åkte vi till ICA och jag shoppade loss på festtillbehör. Hem en vända och sedan systembolag och lite isjakt. Svårt att beräkna is har jag märlt men jag behöver nog inte oroa mig för att inte ha is i vattent ett tag framöver...

Hem igen och lite pysslande, fixa sangria (som blev grymmebra som vanligt), godisskålar, chips, popcorn (första påsen glömde jag i micron lite för länge så den var jag tvungen att kasta ut genom fönstret så det inte skulle lukta alldeles för mycket bränt... ).

Duscha, klä på mig, smink, piff och lite väntan. Så ringer min bror och är först på festen, bra jobbat, han som åkt längst för att komma hit :D. Jag fick en soda streamer, fast något annat märke,  hur bra som helst jag blev jätteglad (Tack mor och bror och systrar med)! Jag kolsyrade just min första flaska, ascoolt och jättegott!

Efter en stund ramlade det in lite fler folk och min vinsamling utökades ganska ordentligt, fick jättefina smycken och böcker och choklad och presentkort och kärlek och ja en flaska sprit, vad jag nu ska med den till... får ha en fest till snart :) Jag har ju chips och popcorn kvar så det räcker :)

Vidare till Grand Garbo. Dans, dans, dans mer dans och möten med gamla bekanta som man inte troddea tt man skulle få se igen, gamla danspartners och gamla hångel... (ja det finns sådana oxå) Jag hade mina vänner med mig och jag var så glad!!

Tack för alla fina presenter och sång och meddelanden och tankar och kärlek! Hoppas jag kan ge det tillbaka någon gång! Love U guys!

Hipp hipp
Lolloooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0