tv4 morgon

Jag blir irriterad! De håller en liten mini debatt/diskussion om internetkällor efter att en lärare gjort ett experiment om vilka källor som verkar trovärdiga på internet. Ibland är ju inte de seriösa som verkar mest trovärdiga.

En ung tjej från norra real sitter där, hur vettig som helst håller sig bra till ämnet och så. Jan Björklund sitter oxå där och verkar ändå hålla sig ganska bra till ämnet. Men det som stör mig är den tredje kvinnan som sitter och tar en helt annan diskussion om behöriga lärare! Det var inte det som de pratade om, alls, är hon döv frågar jag mig?

ba ba batteri slut
Lollo

Kommentarer
Postat av: anna

Du är bara för egotrippad och idiotiskt ytlig. Ha lite självinsikt! Med ett IQ som du borde det vara förbjudet att blogga!

2007-10-03 @ 12:50:16
Postat av: Foffi

Hey Anna,
Vad är det egentligen du försöker säga? Låt mig förklara vad egotrippad och ytlig betyder, för denna person är så långt ifrån dessa två attribut man kan komma. Så om du är osäker på detta kan vi ta en diskussion i ämnet. Jag tvivlar starkt på att man kan bedöma en persons IQ efter ett blogginlägg. Fast om du vet hur man gör så hör av dig, skulle gärna vilja veta!

2007-10-05 @ 00:45:15
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0