Adrenalin och spänning

Igår var jag chaffis åt några väninnor. Jag körde ut dem till Rosersberg sen åkte jag hem ett tag och sedan hämtade jag dem.

Många som känner mig vet att jag har en grej för bilar och motorcyklar. Kanske också höga farter. Inte nödvändigtvis så att jag måste köra fort villket iofs oxå kan vara roligt (mindre roligt när man blir av med körkortet). Så varför denna inledning, jo!
För att igår när jag var påväg för att hämta mina väninnor så åkte jag på motorvägen körde reglementsmässigt i 110 i det högra körfältet :) Helt plötsligt kommer en motorcykel från en påfart, personen drar upp motorcykeln på bakhjulet och kör om. Det sjuka är att jag fick en känsla i magen som påminner om när man inser att man är riktigt kär. Ett sådant pirr som ger en elektrisk stöt i hela kroppen. Jag vet inte om det är normalt att bli kär av att se en motorcykel som kör för fort... hmm

Jag måste nog skaffa A-körkort och köra själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0