Bilprogramsjunkie

Jag har ju som jag berättade fått en hel massa nya kanaler. Jag är fortfarande inte frisk, inte alls faktiskt så i afton är det hemma i soffan som gäller till mig förtjusning så visar kanal 9 Top Gear, ett brittiskt bilprogram som är helt underbart! Deras beskrivningar av bilar är så målande att man inte ens behöver köra bilarna själv för att känna känslan! Inte för att jag allt för många gånger i mitt liv kommer få köra en övertrimmad Merca på 730 hästkrafter med en toppfart på 325 km/h... men de har förklarat det för mig så det är okej!

Jag tror att jag skulle kunna göra livet lätt för mig, köpa en kul, snabb, snygg, Lollo-bil (läs en hel hög olika märken och modeller) och jag skulle vara lycklig för resten av mitt liv. Det skulle vara som min pojkvän... Jag har ju redan min dator och det är min bäbis...

ja en bil får det bli så kan jag skita i romantiken... fast i såfall kan jag ju gifta mig på en gång... jag lovade att svara ja när romantikern i mig är död! Den dagen närmar sig vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0