Blandat...

Det händer inte så mycket känns det som... jag jobbar, åker hem, hänger med Bibbi, sover, jobbar osv... har hunnit med två dater i veckan, en som jag kan tänka mig att träffa igen och en som jag inte vill träffa igen. Kanske lite spännande iofs.

Jag är helt enkelt tillfreds, jag mår bra, det där oroliga virrvarret som förra året bestod av har liksom lagt sig. När jag går hem från jobbet kan jag släppa det, ingen oro för hur barnen mår eller så, de mår bra, de har det bra. Inga konstigheter.

För några veckor sedan skrev en kompis facebook-bloggen 10-0, jag håller inte helt med men facebook har verkligen visat sig vara en guldgruva när det gäller tidsfördriv... Idag har jag till exempel hittat en grupp som tillhör min släkt. bara en massa med mitt efternamn som jag således är släkt med, om än extremt avlägset så är vi släkt, asballt! Har hittat så många gamla vänner och bekanta och det tar liksom aldrig slut! helt fantastiskt.

Bara så ni vet, jag mår bra igen, på riktigt, jag är mig själv, jag mår bra! Det är så skönt att inse att det är dit jag har kommit. Tillbaka, ett år, cirkeln är sluten, barasådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0