lördagsval

Igår hade jag två val, Bibbi behövde lite stöd så det var bara att följa med henne. Hon skulle nämligen möta en kille som hon pratat med via spray på Garbo. Jag var inte helt med på noterna men när en vän behöver lite uppbackning, vad gör man, bara att gå dit och lida...

Nu led jag inte, inte alls faktiskt, jag hade roligt, väldigt roligt! träffade en från KBT kursen som hoppade fram som jag hängde ganska mycket med för att Bibbi skulle sluta dansa med mig och dansa med killen istället... Tjejens kompis kom fram till mig och tjöt om att jag var så sjukt snygg och hade helt perfekta drag och tt jag borde söka till top model nästa år... hon var väldigt rolig när hon nästa gång jag sprang ihop med henne tjöt att om hon var lesbisk skulle hon vara kör i mig för jag var så snygg... jag bara skrattade och tyckte att det var skönt att någon förstod min nivå av snygghet!

Vi stuffade runt och dansade, mot slutet av kvällen hade jag en egen liten show med fjantdansande till kända slagers och Bibbis date höll på att skratta ihjäl sig. Sen visade han stureplansdansen "visa rolex"-dansen även kallad, Sofie hade skrattat massor om hon sett den, han körde även lite på stockholms-/reseledardansen. Jag hade väldigt roligt. När det var dags för de långsamma låtarna satte jag mig på en stol och spelade mobilspel tills turturduvorna dansat klart.

Sen gick jag hem, Bibbi satt i en taxi, hon var dock tvungen att prata i telefon med mig tills jag var hemma, för mycket skit i området just nu, inte bra att gå helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0