Morgon i sundbyberg

Jag vaknade tre minuter i sju och kastade mig upp ur sängen, gick ut i hallen, tände lampan och var på väg att börja klä på mig när det slog mig, det är något som inte stämmer... Vad är det för dag? varför skulle jag försova mig? Kom på det... lördag... bara att släcka och sova vidare. Nu är jag uppe igen, idag hade varit en bra dag att vara bakis på men det är jag ju inte så jag sitter här. Tänkte ta mig en tur till Täby försöka hitta någon söt klänning, strumpbyxor och kanske en kuvertväska. Tänkte ta en fika med Annisen oxå, myys i gråhöstrusket!

Blev medbjuden på en fest på Clarion ikväll tänkte vara nykter och dansa så skorna krullar sig :) Kan bli precis hur roligt som helst faktiskt. Men då vill man ju vara lite bekväm och väldigt snygg på samma gång oxå.

Igår fick jag låna mig kompis lilla BMW 1-serie som är M-trimmad och 6-växlad... Jag vet inte men jag var nog i himlen en stund. Den låg så bra på vägen med sina 18" däck, jag satt fantastiskt skönt i sportstolen, musiken var lite bättre, allt var lite snyggare genom vindrutan.

Två sidor av samma Lollo, the pojkflicka!

Tut tut Wroom
Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0