På jobbet

Sitter på jobbet och bloggar lite idag, har en halvtimmes rast nu som jag inte vet vad jag ska göra med... tänkte att det är dags att öva på att skriva på ett vanligt tangentbord igen, är så van vid mitt vanliga iBook-bord att det nästan är svårt att sätta sig vid ett vanligt.
Min kära iBook sjunger verkligen på sista versen, jag tycker så synd om den, vet inte vad jag ska göra. Antingen så köper jag en ny eller så väntar jag tills den dör på riktigt. Jag vill inte att den ska dö, min bäbis!

När jag sitter här funderar jag även på vad jag ska ta mig för i helgen, har inga planer som vanligt, men det tycks alltid hända något som man kan haka på. På söndag är det fotboll, det ska bli roligt, kan jag fortsätta med min vackra whiskeystämma en vecka till då. haha

Så om någon har något fantastiskt roligt på lager så är det bara att hojta, även om det är halv kul eller rent av tråkigt så kan ni ju hojta i alla fall, jag vet verkligen inte vad jag ska göra med min tid, sova vore iofs väldigt skönt måste jag säga. Ska nog göra lite av det med...

För övrigt lider jag och mina syskon av samma åkomma när det gäller skriven svenska. Vi gillar inte punkter. Det är pauskommatering för hela slanten. Nu gav jag ett helt stycke utan kommatecken. Fantastiskt! Stjärna i kanten till mig.

I eftermiddag ska jag och min kära styvmor (hon hatar när jag säger så hihi) kolla på en lägenhet i Råcksta, Det ligger innan Vällingby på gröna linjen och är en tvåa på 55 kvm som är 2000 billigare i månaden. Nyrenoverad och stambytt. Vi får se om den blir aktuell men det är ju rätt okej ändå. Kan bli stort om jag och Bibbi flyttar isär men det kostar inget att kolla :D

Nu är min rast slut tror jag... dags att gå ut och titta till barnen.
tjohopp!

Kommentarer
Postat av: Martinvilde

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2008-08-22 @ 14:24:52
URL: http://martinvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0