Pensionärspoäng...

Igår satt jag och min kombo hemma, delade på knappt en halv flaska vin tittade på dobido eller digiloo eller vad det nu heter i min bostadsrätt efter att ha sålt kombons bil för 80 lax... hur många poäng fick vi inte då?

Ikväll är det landskamp på trean en kanal som jag inte besitter, typ alla mina kompisar är upptagna eller bortbjudna så jag känner mig lite övergiven måste jag säga... men inget som jag inte kommer råda bot på... en god karl.... jag menar kvinna reder sig själv!

Måste verkligen (återigen) hylla facebook, jag kommer ihåg när foffie skickade mig en inbjudan och jag var sååååå skeptisk men okejdå jag provar väl då. Jag fattar inte alla konstiga sidor, typ: jag vill samla alla födelsedagar på den här sidan, jag vill samla alla gamla klasskompisar på en annan, jag vill samla alla navelludd på ett annat... jag fattar det liksom inte... men ta mig faen! facebook är ju klockrent! det kan inte sägas nog...

det roligaste är att nu har även min mor facebook, hon kommunicerar med min bror via det och de bor i samma lägenhet, kanske säger något om hur mycket min bror är hemma, men även en del om hur ball min mamma är. Vår datanördsmor med en ferraridator (den låter till och med som ett F1 wroooom när man startar den).

nä ni måste jag hitta någon att kolla på fotbollen med... någon som innehar 3:an...
kram!

Ps: jag måste säga det igen... jag säger det varje gång nu men jag är så förvånad över hur bra jag mår, känner mig som ett nytvättat vitt lakan... inget mörkt någonstans... så behöver ni stöd... hojta, jag känner mig stark som en oxe!
bröööl

Kommentarer
Postat av: Catoaida

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-02-12 @ 09:15:03
URL: http://catoaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0