så var det dags...

Förkylningen knackar på... jag känner hur den är påväg, hur den börjar ta över min näsa och hals, hur den är på gång i lungorna, hostan är nära, lite tyngre att andas...

Jag gillar inte att vara förkyld men det är bara att bita ihop... snart är den borta... ska proppa värktabletter ikväll, undrar vilka som är bäst... ska ringa styvmor agneta och fråga.

skönt att det är söndag imorgon... tvätta, städa, stortera ur sommarkläderna, ta ner lite vinterkläder, inventera garderoben lite, mysdag med andra ord :)

nu ska jag lägga mig i sängen och ha en myskväll i mina nya mjukisar... mmmm

trots förkylning så mår jag alldeles förträffligt just me myself and I, helt underbart!

godnatt

Kommentarer
Postat av: Pappa

Alvedon - just när man känner att man börjar bli förkyld.

2007-09-15 @ 21:50:10
Postat av: Lollovisen

Jag tog ipren, sov 12 timmar... nu mår jag mycket bättre!

2007-09-16 @ 10:39:42
URL: http://lollovisen.blogg.se
Postat av: Roadtexas

I see first time your site guys. I like you :)

2007-12-28 @ 14:08:53
URL: http://roadtexas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0