Ska vi slå till och gifta oss?

Jag har inte skrivt på en vecka, jag har liksom inte haft ro eller tid riktigt att skriva. Det har egentligen inte hänt så mycket mer än lite övertid på jobbet, idoltittande hos D, promenad runt stan med D och igår var det en afterwork med Christoffer... Den slutade klockan tre på natten...

Igår skulle jag och min gamle vän från gymnasiet ses och ta en afterwork... vi försökte väl snacka ikapp de 7 år som vi inte setts på. Det slutade med att jag fick ett frieri. Det var inte ens på skämt. Han är är advokat, kommer tjäna en snuskit massa pengar i framtiden och även jobba därefter. Så han tyckte att det vore ju toppen om han tjänade pengarna och jag gjorde av med dem i ett väldigt öppet förhållande. "se det som en affärsuppgörelse" sa han (ja eller lyxprostitution) Han skickade ett mail med en förfrågan kring ärendet som skall svaras på på måndag :) Bibbi sa att hon tyckte det var en bra deal, mamma skulle jubla med en advokat som kommer jobba på en av de tre stora firmorna i sthlm (han vet redan på vilken gata i Djursholm han ska bo på om några år)... jag vet inte men romantikern i mig säger att det här är lite skevt. Men väldigt underhållande :D

när jag fick nog av affärsuppgörelser så skulle jag mött upp D, men det slutade med att jag stog på berns och stuffade på terassen med Bibbi och en annan kompis från sälen. När de tröttnade på det så gick vi till caféet... helt okej ändå men när det slutade med att inte gå in på solidaritet  för det stängde (jag var nöjd att inte gå in där) och sedan stå i kö-klungan vid hells kitchen för att istället gå in där, då sa jag stopp och åkte hem till D istället och somnade så sött...

Stureplan har ju inte riktigt varit min grej någonsin och kommer nog heller aldrig att bli det... jag gillar mer avslappnade ställen

D är än så länge lite hemlig... kommer säker mer info på den fronten när tiden är mogen... men jag tror att det är något bra... jag skrattar i alla fall en massa :)


Kommentarer
Postat av: Rickard

Hmm, frierier och hemliga D?
Jag är uppenbarligen för långt borta för att få veta nåt. skandal är det med det. barasådär

2007-09-15 @ 17:11:30
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Thorstella

Merci for all the wonderful writings

2009-12-23 @ 11:20:12
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0