TV-kanaler

Igår var en kompis här, vi satt och kollade på TV och pratade om att det var så konstigt att jag inte fått in fler kanaler än vad jag har. Jag har tittat på mycket tv i mina dagar, jag vet hur man gör när man söker kanaler, jag är väldigt tekniskt lagd. Det vet vi ju. Jag har sökt kanaler på den här tv:n och inte fått in mer än 1,2 och 4. Men nu ett år senare satt min kompis och bara drog en automatsökning och vipps, jag har fler kanaler än jag någonsin haft... till och med 4:an sport!

Jag är knäckt! Jag det tekniska oraklet som tittar på en tv-meny och förstår hur den fungerar som har surroundljud före gardiner, som byter mobil oftare än nöden kräver...  VAFAN hände!?

Nu ska jag titta på 4:an bara för att... och för att det är idol!

Kommentarer
Postat av: Foffi

Gott mos! Titta lite at mig ocksa. Har blivit lite av ett tv-freak lately ocksa. Mindre kalasande om mer tv. Lite trist, men bra for levern =)
I love u! POSS

2007-09-19 @ 13:33:34
URL: http://foffilie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0