Varför inte?

Så många har frågat hur det går på jobbet, och det går verkligen jättebra, de jag jobbar närmast sa härom dagen att de är så glada att det var jag som kom till deras klass och inte den andra nya... jag vet att det är töntigt men det kändes som en vinst för hon är så överambitiös!
Så det går bra, jag trivs, det är ganska roligt att gå till jobbet faktiskt, ingen ångest!

Jag är glad att jag ska ha en födelsedagsfest men det är tråkigt att så många av mina bästa vänner inte kan vara här... Jag kommer verkligen sakna er här, men jag ska försöka ta en massa kort och skaffa photoshop så jag kan klippa in er! hihi

Idol har ju börjat igen... alltid lika spännande... och lika förvånad varje år varför ingen har smyganmält mig... hahaha!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag har inte smyganmält det för att det är ett hemskt program som ska stoppas. Katastrof är det säkert iår igen. Och du skulle springa hem segern i det där så lätt så lätt. Och så skulle du glömma alla gamla vänner, och så kan vi inte ha det

2007-09-05 @ 19:34:38
URL: http://ipitythefool.blogg.se
Postat av: Lollovisen

Haha, det är fint att du tror på mig men att jag skulle glömma er ser jag som omöjligt!

2007-09-06 @ 17:06:10
URL: http://lollovisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0