Ambivalent? jag? har väl aldrig hänt?

Rim i rubriken är kul tycker jag...

Den här veckan har faktiskt varit väldigt trevlig måste jag säga... Jag har fått stå i solen nästan varje eftermiddag, har fått lite färg på näsan och kinderna och känner mig inte längre som en blek gammal potatissäck.

Det är dagar som denna jag gillar mitt jobb... men så brukar ju min jobbinställning pendla väldigt. :)

Nu är det iaf klart vad jag ska göra i höst, det ska faktiskt bli roligt. Jag tror jag kommer trivas men man vet ju aldrig.

När solen skiner så trivs jag iaf!

Nu är det helg, dags att öppna balkongdörren och städa undan så jag kan njuta av helgen ordentligt! :)

solkyssar från Miss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0