Helgen ÄR för kort!

Det är helt galet det är söndag imorgon igen, sen är det måndag och 5 nya dagar kvar till helg, jag vet att veckorna flyger iväg men ändå. Jag vill liksom ha en extra söndag varje vecka.

Tänk vad skönt det vore.

Snart är det sommar, då har jag semester och ska åka till USA, det längtar jag till massor. Sen ska jag iväg till London och mysa i några dagar. Det ska på något vis bli inte så dyrt att vara i London, jag tänker mig, Middagar hemma och billigt vin och massa prat. Jag kommer nog lägga några hundralappar på Starbuckskaffe och granola bars :)

Snart ska jag sova lite. Det ska bli skönt.
Imorgon ska jag klippa mina syster och hänga i gäng med henne och Yoyo, har haft en riktigt rolig dag idag, imorgon blir nog lika rolig.

Kommentarer
Postat av: Tordagny

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-12-17 @ 15:40:09
URL: http://tordagny.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0