Hetsig och rolig dag...

Dagen har börjat, på sporten berättas att Man U vidare i Champions Leauge, det gillar vi...

Idag är det AIK som ska möta GIF Sundsvall på Råsunda. De bör vinna, om de inte gör det då blir jag faktiskt lite nedstämd i några minuter :). Nej jag tar inte fotboll på sånt allvar att det är liv eller död.

Iaf dagen innehåller:
just nu: gröt med blåbärssylt :)
sen: jobb
efter det doktor
sen: fix och trix
Afton: Fotboll
efter det: Fika

Oj blandning av stora och små bokstäver, jag hävdar mogon och trötthet...

nu ska jag moffa gröten sen är det tandborstning och vidare till jobbet, jag åker ju buss nu för tiden eftersom min bil är på reparation. I förrgår gick jag hem från jobbet, så skönt att bo på ett sånt avstånd till jobbet. När det blir varmare ska jag gå till jobbet oxå. :)

ha en bra dag det ska jag!
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0