Jag är oinspirerad...

I dag gick jag hem från jobbet, det tar drygt en tmme... lite mer... Det var bra. Nu är jag jättetrött...

Sitter och kolla flygbiljetterna ingen skillnad, om jag åkte nästa vecka skulle det kosta ca 6500... men nu kan jag ju inte åka nästa vecka... :(
Nu är den stora frågan: ska jag boka en biljett för 8000 eller ha is i magen och kanske få en billigare biljett om jag köper den en vecka innan jag ska åka när de vill fylla planen, fast då också riskera att få betala betydligt mer om det inte fungerar så...

Jag är så trött nu att jag skulle kunna sova nu på en gång... men det känns som lite tidigt...

Nu ska jag kolla på Anna Pihl så jag håller mig vaken lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0