Vuxenpoäng... eller...

Igår var jag och en gammal god vän (eller vän... vi satt faktiskt och diskuterade vad vi var/är till varadra. En gång i tdien hade vi ett förhållande, det har vi inte nu. Men vi är väl typ kompisar nu för tiden, men då var vi ju mer än så.) ute och drack 2-3 öl, pratade, skrattade och så vidare.

Så pratade jag lite med Bibbi om hon skulle komma in till stan när A åkte hem till Örebro igen. Men så märkte jag att jag var rätt nöjd med den mängd öl jag druckit, vil helst av allt åka hem och dammsuga, städa lite, äta några oliver och sen sova tidigt. A anmärkte på att det var helt klart vuxenpoäng att vilja åka hem och dammsuga en fredagskväll...

A åkte till Örebro och jag åkte hem. Inte så att jag dammsög när jag kom hem faktisk för då var jag så trött att jag inte orkade vara vaken mer än en timme... somnade så sött vid halv tio...

Alltså om det här är jag när jag är 26 hur kommer jag vara när jag är pensionär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0