Har just kommit till jobbet...

Jag är inte så sugen just idag... jävla deppdag!! Funderar på hur jag ska vända detta. Jag vet att jag är en berg- och dalbana, ena dagen är bra nästa är skit så kan det vara med mig men jag är liksom egentligen lite nöjd med det. Jag gillar att det är så. För då vet jag att jag verkligen kan njuta av det jag uppskattar.

Oftast när jag är nere så är det ju bara en lite upphakning i hjärnan och man kan vända det genom att tänka annorlunda. Jag ska bara komma på hur det ska gå till. Jag vill inte bara skita i att folk på jobbet är rent utsagt korkade och inte borde få jobba med barn.

En vuxens ord om killen som blev utsatt igår: Ja men vet han bryr sig ju inte.
Va? men han hade ju tårar i ögonen och var jätteledsen.
Ja då kanske han har börjat nu.

Får man vara så dum och jobba i en skola?

Ljusglimten idag är lax hos Pappa ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0