Jag börjar bli orolig för....

att jag inte mår så bra igen.

idag bröt jag ihop lite lätt på jobbet och grät en skvätt. Jag vet att jag bryr mig för mycket och idag var en väldigt tung dag på många sätt. Plus att jag har haft enorma ensamhets-känslor den senaste veckan. Jag vet inte varför de har dykt upp nu men det har de.

Inte så mycket som är kul, känner migmest oälskad och oälskbar för det mesta... jag vet att det sitter i huvudet... lite impräntat av nära och kära som tjatat om min vikt i för många år. Jag menar, alvis, kan man verkligen älska någon som är så tjock som jag... det är iaf vad jag lärt mig av alla fina ord. Men nu för tiden är det bättre, inte lika många ord om sånt. Det ska de ha cred för. Att det kanske gått in att det är fel väg. Men vad vet jag man ska inte hoppas för mycket snart kommer det väl igen... Ingen nämnd ingen glömd :)

Första jag fick göra idag var att reda upp en härva med en massa mobbing. Kul sätt att börja första skoldagen på!

Kvällens mantra:
Ja säg vad det ska vara för jag kommer fan inte på något positivt just nu...
Jo jag ska få middag hos pappa imorgon. Sen får jag Lön på onsdag. Sen ska jag nog fylla tomrummet med diverse otukt i helgen :D Blir bra det... vi fyller tomrummet så det blir större... bra sak... :)

Jag gillar mitt liv i stora delar, jag älskar det i stora delar men vissa delar avskyr jag så mycket så det finns inte. För det mesta så gör det inget men De senaste dagarna har jag bara behövt den där som kramar om en så man mår lite bra igen. För man kan inte krama sig själv... Inte på det sättet...

Jaja dravel från en ensam jävel som ska gå och låta saltet droppa på en kudde nu.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: kim

gumman då!

stooor vaaarm kraaam från göteborg :)

och en liten puss ;)

2008-08-26 @ 14:53:51
URL: http://kimmono.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gumsan! Underbar är vad du är! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-08-29 @ 09:58:47
URL: http://minholk.blogg.se/
Postat av: rickard

Du... den som inte älskar dig är dum i huvudet så då vill du inte ha den personen ändå. Jag finns alltid ett samtal eller ett stenkast bort, det vet du. DU är alldeles underbar gumman

2008-09-03 @ 20:16:16
URL: http://ipitythefool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0