jahaja...

Har mått rätt kass den senaste veckan har haft huvudvärk i nästan en vecka men det brukar ju vara så med mig så det är väl bara att le och se glad ut. Idag har jag ingen kvar men så sov jag ca 13 timmar inatt... somnade vid fem igår eftermiddag och vaknade vid 7 imorse. Måste liksom må bra idag...

Idag är det ju Sofies stora fest. Känner färre och färre för varje år. Känns det som. Det är sådana lägen som jag inte trivs i. Släng in mig på en fest där jag inte känner så många och jag får lite light ångest. Jag vet inte varför men det blir så för det mesta... speciellt när jag inte känner mig på topp själv.

Försökte just äta lite efter dåliga kräftor i torsdags men magen krampade och allt smakade ogott... Hade magkramper hela dagen igår så fort jag åt något. Nu mår jag illa igen... :(

Oj vilket klagoinlägg...

I övrigt mår jag rätt bra faktiskt... Jag är lite kärlekskrank men det är nog mest för att jag är lite krasslig... så kan det vara... Jag börjar lära mig jag är rätt van nu :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0